Wybierz zapach do biura lub domu

Odpowiedź może brzmieć banalnie: bo są dużo przyjemniejsze niż zapachy brzydkie. Bo ładne zapachy poprawiają samopoczucie. Sprawiają, że czujemy się dużo lepiej, że jest nam sympatycznie. Ładny zapach relaksuje i działa kojąco. Nie bez przyczyny zapach do domu wybieramy tak, żeby się nam podobał. Musi być przyjemny, świeży, nie zbyt ostry i niemdlący. Dużo osób wybiera aromaty kwiatowe. Inni chcą owocowe. Sprzedaż odświeżaczy powietrza, olejków zapachowych i substancji, które wpływają na zapach otoczenia jest naprawdę duża.

Kupuje się nie tylko zapachy do domu. Sporo osób, spędzając zdecydowana większość dnia w pracy, w bardzo wielu przypadkach kupuje zapach do biura. Tam, gdzie ładnie i przyjemnie pachnie, pracuje się wydajniej, bo człowiek czuje się dużo lepiej. Jest wydajniejszy. Moc sprawczą zapachu używa się także w innych celach. Moc zapachu wykorzystują również handlowcy. W jaki sposób? W ogromnych halach handlowych, w głównej mierze w marketach i super marketach rozpyla się substancje zapachowe, które niezauważalnie wpływają na decyzje klientów. Ta taktyka to aromamarketing. Dzięki właściwym zapachom ludzie czują się zrelaksowani, odprężeni i kupują więcej. Właściwie czują się w sklepie, gdzie pachnie świeżym chlebem lub świeżymi wędlinami. Przez to maja np ochotę na jedzenie i kupują produkty, których tak w rzeczywistości nie potrzebują. I to wszystko dzięki odpowiedniemu zapachowi. Aromamarkieting stosuje kilka placówek handlowych. Jest on skutecznym sposobem na podniesienie rezultatów sprzedaży.

Więcej treści: zapach do domu.